Thursday, October 10, 2019

Yedek Akçe ve Cem Demiroğlu

Bugün bir yerlerden bu TCMB yedek akçesinin Hazine'ye transferi işinin arkasındaki beyinin Cem Demiroğlu olduğu gibi bir iddia duydum. Ben de mecburen memleket finans camiasının içerisindeyim. Böyle şeyler kulağıma geliyor.

Cem Demiroğlu şu arkadaş:

https://case.ku.edu.tr/akademik-idari-kadro/akademik-kadro/show/cdemiroglu/

Hep diyordum ya o takımda bu işleri iyi anlamış birisi var ve o kişiyi tebrik ediyorum. Gerçi bu işi düşünen Cem Demiroğlu mudur bilmiyorum ama öyle denildi. O kişi Cem Demiroğlu ise ona bravo. Bu işi düşünse düşünse onun gibi birisi düşünebilir. Zaten fikrin ona ait olup olmadığını o biliyor. Benimki yalnızca bir duyum. Ona bir sorun fikir senin miydi diye? Onunduysa inkar edeceğini sanmıyorum.

Onunduysa halk içinde onu tebrik ediyorum.