Monday, September 02, 2019

Vallahi, ben bu MBA programına kendi oğlumu göndermem

Annesi de göndermez bence. Üstelik bu okula danışmandı bir zamanlar. Oğlumu ülkemizdeki hiçbir üniversiteye hiçbir amaçla göndermem. 

Deli miyim?

Reklam şöyle diyor ve ben yemiyorum tabii.

MBA BAHÇEŞEHİR'DE YAPILIR!

Global standartlarda konumlanmış işletmelerde, iş dünyasının gelişen ve değişimi temel alan yapısına uyum sağlayabilen, dinamik ve gelişmeler doğrultusunda stratejik kararlar alabilen uzmanlar ve insan kaynakları da her geçen gün önem kazandı. 

BAU'da açılan MBA Yüksek Lisans Programları ile rekabetçi iş ortamlarında fark yaratan profesyonellerden biri de sen ol!

Nah!

Kişi kendi oğlunu göndermeyeceği üniversitelere danışmanlık yapmamalı. 

Ben yapıyor muyum? 

Bunu da oğlumun annesine söylüyorum.